• Oya Örnekleri 209

    beğendiğim şirin bir oya modeli . bu sıralar Ankarada havalar ısındı.bahar havasından yaz havasına geçiş yapıyoruz.bunun için artık ağır dantel ve örgü işlerinden ziyade hafif başit oya örnekleri de ağırlık vermeyi düşünüyorum sitemde.dantel-yap ve oyadantel-yap siteme birçok oya modelleri gönderiliyor.yut dışından da modeller geliyor.fakat bu modellerin orjinal örnekler olup olmadığı konusunda tereddütlerim oluştuğu için bir kısmını yayınlamıyorum.başka bir sitede daha önceleri yayını yapılmış örnekler benim nazarımda fazlaca bir ehemniyeti yok.ve etik olarakta izinsiz yayınlamış gibi bir durumada düşmek istemiyorum.onun için göndermiş olduğu oya modelleri ve dantel örnekleri yayınlanmıyan arkadaşlarım lütfen kusura bakmasın.ve ricam şudur lütfen alıntı yapılmamış orjinal oya örnekler göndermeniz.böylece bahsettiğim durumlarada düşmemiş oluruz değilmi.bu oya örneği 'ni bor ilçemizden Serap hanım göndermiş ellerine sağlık canım benim .teşekkürler.

    bu rada çocuklarımızında karne zamanları yaklaşmakta.küçücük yüreklerinde bir heyecan oluştu bile.Allahtan dileğim herkezin çocuğunun başarılı bir eğitim almasıdır.önemli olan onların iyi ve kaliteli bir eğitim alması.not ikinci planda.çocuk iyi not alamamış olabilir.önemli olanı öğrenmesi değilmidir dostlarım.havlu kenarı dantelleriOya Örnekleri 209

    0 yorum → Oya Örnekleri 209

    Yorum Gönder