• Derya Baykal 2012 pembe patik yapilisi

    pembe patik yapilisi
    YAPILISI:54 ilmek basladim 6 sira haraso ördüm. Sonra 1 sira 2 kes 1 artir 2 kes 1 artir. Bu siraya kurdele geçirdim.2 sira daha haraso ördüm.22 ilmek haraso sonra beyaz ipligimi bagladim 10 ilmek. 10 uncu ilmegin yanindakiyle kes.Geri dön Son ilmegi yanindakiyle kes. Orta hep 10 ilmek kalacak. Yanlardan azalma olacak. Kenarlarda 13 ortada 10 ilmek kalinca tekrar pembe iplikle 2 sira daha haraso örülecek. 1 sira daha ajur konacak. 2 kes 1 artir. 4 sira haraso4 sirada beyaz renkler haraso örülüp kesilecek.


    resimlere tiklayarak büyük hallerini görebilirsiniz
    bebek örgüleri bebek battaniyeleri patik sapka modelleripembe patik yapilisiDerya Baykal 2012 pembe patik yapilisi

    0 yorum → Derya Baykal 2012 pembe patik yapilisi

    Yorum Gönder